Вы здесь

Стратегії подолання старшокласниками проявів агресії однолітків у міжособистісній взаємодії.

Автор: 
Кіричевська Елеонора Всеволодівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U004832
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ ПОДОЛАННЯ НЕСПРИЯТЛИВИХ
СИТУАЦІЙ.
1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження стратегій подолання
несприятливих ситуацій. …………………………………
1.2. Дослідження психологічних особливостей стратегій поведінки особистості в
стресситуаціях. …………………………….
1.3. Методи дослідження способів і стратегій подолання несприятливих ситуацій
та пов’язаних з ними труднощів дітьми та підлітками. ……………………………………………………………
Висновки до
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ ПОДОЛАННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ
ПРОЯВІВ АГРЕСІЇ ОДНОЛІТКІВ У МІЖОСОБИСТІСНІЙ ВЗАЄМОДІЇ. ….
2.1. Психологічні чинники виникнення агресії в учнівському середовищі.
…………………………………………………………….
2.2. Особливості психоемоційного стану скривджених старшокласників.
………………………………………………………
2.3. Загальна характеристика стратегій подолання старшокласниками проявів
агресії однолітків. …………………….
Висновки до
розділу ……………………………………………
РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ ПРОЯВІВ АГРЕСІЇ ЯК СПЕЦИФІЧНИЙ ВИД ТВОРЧОЇ
АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ.
3.1. Стратегії подолання проявів агресії як соціально-комунікативна задача.
…………………………………………………
3.2. Психологічні особливості розв’язання старшокласниками
соціально-комунікативних задач в ускладнених умовах. …………
3.3. Проблемно-евристичний тренінг як засіб формування стратегій подолання
старшокласниками проявів агресії однолітків.
Висновки до
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .
ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК