Вы здесь

Механізм формування корпоративної соціальної відповідальності в управлінні підприємством

Автор: 
Грицина Леся Анатоліївна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U000972
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
Стор.ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1. Еволюція та генезис формування соціальної відповідальності підприємств
1.2. Аналіз теоретичних основ розвитку корпоративної соціальної відповідальності підприємств
1.3. Міжнародні та вітчизняні тенденції застосування методів та моделей оцінки корпоративної соціальної відповідальності підприємств
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ ТА ВИБІР ПОКАЗНИКІВ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Стан формування і забезпечення корпоративної соціальної відповідальності машинобудівних підприємств Хмельниччини
2.2. Вплив факторів на вибір показників соціальних пріоритетів у діяльності підприємства2.3. Нормативно-індикативне регулювання в системі корпоративної соціальної відповідальності машинобудівних підприємств
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Інструменти, складові елементи та напрями забезпечення формування корпоративної соціальної відповідальності підприємства
3.2. Оцінка відповідності показників корпоративної соціальної відповідальності вітчизняним та міждержавним принципам і стандартам звітності
3.3. Побудова структурної моделі механізму формування корпоративної соціальної відповідальності в управлінні машинобудівним підприємством
3.4. Етапи впровадження механізму формування корпоративної соціальної відповідальності підприємства
Висновки до третього
розділуВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК