- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Організаційно-економічні основи маркетингових досліджень на підприємстві
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2005
Артикул:
0405U001939 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Планування діяльності підприємства в ринкових умовах
- Оптимальне планування обслуговування і ремонту основних засобів підприємства газопостачання
- Оцінка антикризового потенціалу вугледобувних підприємств.
- Методичні основи оцінки ефективності та продуктивності праці персоналу поштового зв’язку
- Управління гнучким розвитком підприємств в трансформаційній економіці: стратегічний аспект.
- Забезпечення системної ефективності будівництва автомобільних доріг
- Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства
- Ефективність основного виду діяльності електропостачального підприємства в умовах державного регулювання
- Управління процесами реструктуризації промислового підприємства (на прикладі взуттєвої галузі)
- Комплексна оцінка інвестиційної привабливості підприємств як суб'єктів регіональних і галузевих економічних відносин