Ви є тут

Навчання майбутніх економістів іншомовного професійно спрямованого монологічного мовлення (монологу—презентації німецькою мовою)

Автор: 
Драб Наталя Леонідівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2005
Артикул:
0405U003826
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Розділ 2.1.), які функціонують як на рівні понадфразової єдності, так і на рівні тексту, на цьому занятті робота буде здебільшого проводитися на рівні понадфразової єдності у фронтальному і груповому режимах.
На першому позааудиторному занятті студенти завершують виконання подібних вправ в індивідуальному режимі, користуючись для здійснення самоконтролю зразками ПР, схемою її логіко-композиційної побудови й відповідними комунікативними одиницями, а також прикладами ПР і прикладами трансформації писемного мовлення в усне.
У процесі третього, четвертого і п'ятого аудиторних занять (6 годин) продовжується формування вмінь реалізації комунікативного наміру, логіко-композиційної побудови й тактики усного публічного мовлення в межах ПР, але тепер це відбувається на рівні тексту. Студенти працюють індивідуально або малими групами в навчально-комунікативних ситуаціях другого рівня з частковим керуванням навчальною діяльністю з боку викладача. Для цього виконуються репродуктивно-продуктивні вправи з виходом на вербальні, зображальні та вербально-зображальні опори.
П'яте аудиторне заняття (2 години) містить вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПР з використанням запропонованих викладачем вербально-зображальних вербальних та зображальних опор та набутої фактичної інформації. Студенти працюють індивідуально або у малогруповому режимі. Контроль здійснюється викладачем і всією групою через обговорення ефективності презентації.
На другому позааудиторному занятті, яке має відбутися після четвертого аудиторного заняття, та на третьому позаудиторному занятті, що проводиться після п'ятого аудиторного заняття, у відповідності з поставленими викладачем завданнями, студенти за вказівкою викладача готують повністю самостійну презентацію-рекламу. Для цього вони самостійно визначають тему доповіді, збирають необхідні дані, розробляють візуальні опори для поліпшення сприйняття змісту презентації аудиторією, планують логіко-композиційну побудову ПР. Протягом підготовки презентації студенти можуть працювати індивідуально або групами. В останньому випадку вони мають також визначитися щодо презентаторів та розподілу пошукових завдань.
Шосте аудиторне заняття (2 години) є заключним етапом роботи - усної презентації проекту, що надає йому навчально-контролюючого характеру. Студенти залучаються до виконання продуктивних вправ у формі індивідуальних або групових самостійних ПР з використанням власноручно розроблених візуальних опор. Опрацювання ПР закінчується груповим обговоренням ефективності запропонованих ПР і шляхів їхнього вдосконалення. На все це відводиться одна друга від усього усного часу аудиторного заняття. Таким чином, завершується другий підмодуль занять змістовного модуля.
Отже, можна графічно представити все вищезазначене у наступних схемах, які відображають структуру змістовного модуля з німецької мови та містять фрагменти навчання ПД і ПР.
Схема 2.2
Структура змістовного підмодуля з навчання ПД

АЗ 1 (2 години)
рецептивно-репродуктивні вправи для вдосконалення вмінь розуміння особливостей реалізації комунікативного наміру, логіко-композиційної побудови й тактики усного публічного мовлення в межах ПДАЗ 2 (2 години)
репродуктивно-продуктивні вправи для формування вмінь реалізації комунікативного наміру, логіко-композиційної побудови й тактики усного публічного мовлення в межах ПД з використанням вербальних, зображальних і вербально-зображальних опор
(на рівні понадфразової єдності)ПЗ 1 (2 години)репродуктивно-продуктивні вправи на трансформацію писемного мовлення німецькою мовою в усне, для навчання логіко-композиційної побудови з наданням ключівАЗ 3 (2 години)
репродуктивно-продуктивні вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПД із використанням вербальних, зображальних і вербально-зображальних опор
(на рівні тексту)ПЗ 2 (3 години)вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПД із використанням запропонованої викладачем вербально-зображальних, вербальних і зображальних опор (підготовка презентації)АЗ 4 (2 години)репродуктивно-продуктивні вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПД із використанням вербальних, зображальних і вербально-зображальних опор
(на рівні тексту)ПЗ 3 (2 години) підготовка самостійної презентації-доповідіАЗ 5 (2 години)репродуктивно-продуктивні вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПД із використанням вербальних, зображальних і вербально-зображальних опор
(на рівні тексту)АЗ 6 (2 години)
продуктивні вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПД із використанням запропонованих викладачем вербально-зображальних, зображальних та вербальних опор
Схема 2.3
Структура змістовного підмодуля з навчання ПР
АЗ 1 (2 години)
рецептивно-репродуктивні вправи для вдосконалення вмінь розуміння особливостей реалізації комунікативного наміру, логіко-композиційної побудови й тактики усного публічного мовлення в межах ПРАЗ 2 (2 години)
репродуктивно-продуктивні вправи для формування вмінь реалізації комунікативного наміру, логіко-композиційної побудови й тактики усного публічного мовлення в межах ПР із використанням вербальних, зображальних і вербально-зображальних опор
(на рівні понадфразової єдності)ПЗ 1 (2 години)репродуктивно-продуктивні вправи на трансформацію писемного мовлення німецькою мовою в усне, для навчання логіко-композиційної побудови з наданням ключівАЗ 3 (2 години)
репродуктивно-продуктивні вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПР із використанням запропонованої викладачем вербально-зображальних, зображальних і візуальних опор
(на рівні тексту)ПЗ 2 (2 години)
вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПД із використанням запропонованої викладачем вербально-зображальних, вербальних і зображальних опорАЗ 5 (2 години)репродуктивно-продуктивні вправи для розвитку вмінь самостійного продукування ПР із використанням запропонованих викладачем вербально-зображальних, вербальних і зобража