Ви є тут

Естетико-культурологічний аспект маніпуляції свідомістю

Автор: 
Тепенчак Тетяна Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000022
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП. -
РОЗДІЛ 1. КАТЕГОРІАЛЬНИЙ ЗМІСТ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ПРОБЛЕМИ
1.1. Естетичні засади сучасних масових комунікацій . . -
1.2. Генеза феномену маніпуляції в історичному контексті . -
1.3. Маси як сугестивне середовище маніпуляції . -
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАНІПУЛЯЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ДУХОВНО-ЕСТЕТИЧНІ ОБ'ЄКТИ
2.1. Маніпуляції у сфері знакових систем . -
2.2. Образне мислення і почуття як духовно-естетичне підґрунтя
можливостей маніпуляції . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . -
2.3. Уява, увага та пам'ять як духовні об'єкти маніпуляцій . -
РОЗДІЛ 3. ЕСТЕТИЧНІ АСПЕКТИ І СФЕРИ УНІВЕРСУМУ МАНІПУЛЯЦІЇ
3.1. Мистецтво тоталітарної та масової культури як художньо-естетичне
середовище маніпуляції . . . -
3.2. Мода як соціокультурна сфера маніпуляції масовою свідомістю . . . -
3.3. Засоби масової інформації та реклама як інститути маніпуляційного
впливу . -
ВИСНОВКИ . -
СПИСОК