Ви є тут

Формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності

Автор: 
Татаринова Світлана Олексіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000273
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.1.1.Проблема математичної підготовки дошкільників у наукових дослідженнях1.2. Сутність логіко-математичних понять та їх зміст у математичній підготовці дошкільників.1.3. Обґрунтування педагогічних умов формування логіко-математичних понять.Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.ЗМІСТ І РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ.2.1. Організація експериментального етапу дослідження.2.2. Характеристика рівнів сформованості логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку на констатувальному етапі експерименту2.3. Методика реалізації педагогічних умов у змісті математичної підготовки дітей старшого дошкільного віку в дошкільних закладах освіти2.4. Ефективність педагогічних умов формування логіко-математичних понять у старших дошкільниківВисновки до другого
розділуВИСНОВКИ СПИСОК