Ви є тут

Психологічний супровід дітей молодшого шкільного віку з вадами психофізичного розвитку в умовах інтегрованого навчання

Автор: 
Гречко Леся Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U000614
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ЯК СКЛАДОВА ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
1. . Проблема інтегрування молодших школярів з вадами психофізичного розвитку в загальноосвітній простір
1. . Психологічний супровід як складова комплексної психолого-медико-педагогічної підтримки інтегрованих дітей
1. . Психологічні особливості дітей з різними видами дизонтогенезу, які перебувають у масовій школі
Висновки до першого
розділу.
Розділ ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
2.1. Вивчення ставлення вчителів до учнів з вадами психофізичного розвитку
2.2. Вивчення індивідуальних психологічних особливостей дітей з психофізичними вадами.
2.3. Аналіз результатів вивчення індивідуальних психологічних особливостей дітей з психофізичними вадами
Висновки до другого
розділу
Розділ ОПТИМІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ВАДАМИ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
3.1. Модель психологічного супроводу.
3.2. Формування готовності учасників навчально-виховного процесу масової школи до інтегрування дітей з психофізичними вадами
3.3. Результати психокорекційного впливу
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ.
СПИСОК