Ви є тут

Методика навчання фізики у загальноосвітніх навчальних закладах з посиленою військово-фізичною підготовкою

Автор: 
Наумчик Павло Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002181
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Перелік умовних позначень ВСТУП
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЛІЦЕЯХ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ. 1.1. Аналіз навчально-виховного процесу в ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою 1.2. Обґрунтування необхідності розробки методики навчання фізики в ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкоюВисновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЛІЦЕЯХ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ2.1. Міні-модульна методика навчання фізики2.2. Удосконалення змісту навчального матеріалу з фізики2.2.1. Адаптація змісту навчального матеріалу до військової тематики2.2.1.1. Розширення змісту навчального матеріалу з фізики за рахунок включення до нього відомостей про військову техніку2.2.1.2. Розширення змісту навчального матеріалу з фізики за рахунок включення до нього відомостей про сучасну техніку2.2.1.3. Створення системи задач на військову тематику2.2.2. Удосконалення існуючих та запровадження нових організаційних форм роботи з учнями2.2.2.1. Удосконалення уроку фізики шляхом запровадження завдань дослідницького характеру2.2.2.2. Удосконалення уроку фізики шляхом запровадження теоретичних завдань дослідницького характеру2.2.3. Тестовий контроль і корегування знань ліцеїстів, отриманих протягом вивчення навчального матеріалу міні-модуля2.3. Організація та проведення позаурочної роботи з учнями в ліцеях з ПВФП2.3.1. Активізація самостійної роботи учнів засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій2.3.2. Організація і методика проведення консультацій в ліцеях з ПВФП2.3.3. Організація і методика проведення гурткової роботи з фізики в ліцеях з ПВФП2.3.4. Організація і методика проведення індивідуальної роботи з ліцеїстами - учасниками секцій Малої академії наук УкраїниВисновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ3.1. Особливості проведення педагогічної експериментальної перевірки результатів дослідження 3.2. Констатувальне експериментальне дослідження 3.3. Пошукове експериментальне дослідження3.4. Формуюче експериментальне дослідженняВисновки до третього
розділуЗагальні висновкиСписок