Ви є тут

Українська музика 60 х років ХХ століття в контексті цілісності епохи.

Автор: 
Городецька Оксана Валентинівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004195
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ  ФЕНОМЕН ЦІЛІСНОСТІ: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ І СТИЛЬОВИЙ АСПЕКТИ
1.1. Актуалізація проблеми цілісності у ХХ столітті
1.2. Внутрішні чинники формування концепції цілісності
1.3. Людина у ХХ столітті: новий погляд
1.4. Історичний аспект стилю епохи
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ  ЦІЛІСНІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШІСТДЕСЯТИХ РОКІВ
2.1. Епоха модернізму в Україні: національні виміри
2.2. Модернізм шістдесятих років. Культура як дзеркало епохи
2.2.1. Історичні умови виникнення шістдесятництва
2.2.2. Оновлення української літератури шістдесятих
2.2.3. Традиції і новаторство в образотворчому мистецтві
2.3. Різноспрямованість тенденцій у музичному мистецтві
2.3.1. Оновлення академічного мислення ?х: шляхами збереження цілісності
культуротворчих процесів
2.3.2. Національні архетипи як фундамент для створення цілісної картини
світу
2.3.2.1. Архетип і «нова фольклорна хвиля»
2.3.2.2. Фольклор як джерело композиторської творчості ?х років: перипетії
співіснування
2.3.3. Музичний авангардизм і феномен шістдесятництва
2.3.3.1. «Аксіологічна реабілітація» авангардизму в контексті цілісності
шістдесятих і її зв’язок із проблемами традиції і новаторства
2.3.3.2. Авангардизм ?х років як межа модернізму і постмодернізму:
полістилістичні інтенції
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ  СТИЛЬОВІ ПРОЯВИ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ
ЦІЛІСНОСТІ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА
3.1. Відновлення гуманістичної спрямованості музичного мистецтва
?х років
3.1.1. Розширення світоглядного підґрунтя академічної музики
3.1.2. Впровадження драматургії конфліктного типу у творах
композиторів-шістдесятників
3.1. Оновлення морально-етичної проблематики композицій
3.1. Перегляд смислових пріоритетів у творах воєнної тематики
3.1.5. Між академізмом і плюралізмом: гра із майбутнім
3.2. Відтворення національних архетипів: на шляху до єднання професійного й
етнічного світоглядів
3.2.1. Орнамент як відновлення магічних формул цілісності культури
3.2.2. Символічна структура кола: у пошуках національного коріння
3.3. На межі Модернізму і Постмодернізму: нові обрії цілісності у контексті
рівнозначності різних стильових тенденцій
3.3.1. Ідеї програмної музики: синкретизм мистецьких інтенцій
3.3.2. Сонатність в ситуації множинності принципів організації композиції
3.3.3. Творчість як стильова рефлексія: озвучене передбачення майбутнього
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК