Ви є тут

Засоби професійно-прикладної фізичної підготовки у фізичному вихованні студентів-екологів

Автор: 
Бондаренко Ірина Григорівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004251
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ……………………….…………….
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ВИЩИХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ……………………………………………………….
1.1. Закордонний досвід в організації фізичного виховання з прикладним напрямом
«Екологія» у вищих навчальних закладах……………….
1.2. Аналіз системи організації фізичного виховання у ВНЗ України….
1.3. Стан здоров’я, працездатність, фізичний розвиток і фізична підготовленість
студентів……………………………………………
1.3.1. Контроль фізичної підготовленості студентів………………
1.4. Сучасні підходи до організації та методики проведення занять з фізичного
виховання з прикладною спрямованістю в системі ВНЗ.
1.4.1. Сучасні засоби фізичного виховання, які використовуються у вирішенні
завдань з адаптації студентів до умов навчально-професійної
діяльності….…………………………………….
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ….……………
2.1.Методи дослідження…………………………………………………
2.1.1. Теоретичне вивчення та аналіз наукових робіт, нормативних
документів……………………………………
2.1.2. Анкетування…………………………………………………….
2.1.3. Педагогічне спостереження……………………………………
2.1.4. Педагогічний експеримент….………………………………….
2.1.5.Соматометричні та фізіометричні методи дослідження….…
2.1.6.Педагогічне тестування фізичних здібностей…………………
2.1.7. Метод функціональних проб…………………………………
2.1.8. Визначення розумової працездатності……………………… .
2.1.9. Метод індексів…………………………………………………
2.1 Методи математичної статистики………………………
2.2. Організація дослідження………………………………………………
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ОСВІТНІМ
НАПРЯМОМ «ЕКОЛОГІЯ»….
3.1. Визначення психофізичних вимог, умінь і навичок до навчальної та
професійної діяльності студентів, які навчаються за освітнім напрямом
«Екологія»………………………………………………….
3.1.1. Аналіз результатів анкетування фахівців в галузі «Екологія»,
студентів-екологів………………………………………………
3.2. Характеристика рівня фізичного розвитку, фізичної підготовленості,
функціонального стану студентів…… ………………………
3.2.1.Визначення рівня фізичної підготовленості, фізичного розвитку студентів з
використанням методу індексів……….
3.2.2. Визначення рівня фізичної підготовленості студентів за допомогою
педагогічного тестування………………………
3.2.3. Визначення розумової та фізичної працездатності
студентів.
3.3. Визначення кореляційних зв’язків між показниками фізичного розвитку,
фізичної підготовленості фізичної працездатності студентів
……………………………………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 4. ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ОСВІТНІМ НАПРЯМОМ
«ЕКОЛОГІЯ».
4.1.Обгрунтування технології фізичного виховання студентів, які навчаються за
освітнім напрямом «Екологія».……………….
4.1.1. Принципи, засоби, методи системи професійно-прикладної фізичної
підготовки студентів, які здобувають вищу екологічну
освіту…………………………………………….
4.1.2. Cтруктура, зміст, особливості планування та організація занять з
фізичного виховання………………………………
4.2. Аналіз ефективності технології ППФП студентів-екологів.…… .
4.2.1. Аналіз показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості,
функціонального стану студенток груп «А» і «Б» до
експерименту……….………………………………
4.2.2. Аналіз показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості,
функціонального стану студенток груп «А» і «Б» після
експерименту………………………………………
4.3. Характеристика результатів педагогічного дослідження за допомогою
факторного аналізу…………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….
РОЗДІЛ 5. АНАЛІЗ І УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ.
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
ПРАКТИЧНІ
РЕКОМЕНДАЦІЇ.
ДОДАТКИ……………………………………………………………………
СПИСОК