- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Прогнозування розвитку ринку товарів підприємства на засадах вивчення споживчої поведінки покупців
Тип роботи:
Дис. докт. наук
Рік:
2004
Артикул:
0504U000238 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Організація та ефективність спільних підприємств на зовнішньому ринку
- Управління оборотними коштами в умовах їх дефіциту (на прикладі гірничорудних підприємств Кривбасу).
- Маркетингова діяльність підприємств на ринку м'ясопродуктів.
- Оптимальне планування обслуговування і ремонту основних засобів підприємства газопостачання
- Підвищення ефективності маркетингових комунікацій комерційного банку
- Механізм управління інформаційними ресурсами промислових підприємств
- Маркетингові стратегії торгівців цінними паперами
- Управління розвитком діяльності промислових підприємств
- Планування та організування маркетингової діяльності підприємств
- Оцінка ефективності інноваційних проектів підприємства