ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
……………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1.
ПЕРЕДУМОВИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ
1.1.
Напрямки антропометричних досліджень тіла людини
1.1.1.
Способи вивчення форми поверхні людини
1.1.2.
Перспективи застосування методу фотограмметрії при антропометричних
дослідженнях
1.1.3.
Характеристика антропометричної інформації
1.2.
Застосування принципів маркетингових досліджень при проектуванні одягу
1.2.1.
Основні принципи маркетингових досліджень
1.2.2.
Використання теорії ментальності, як необхідна умова удосконалення процесу
проектування одягу
1.3.
Використання системи конструктивних прибавок для забезпечення ергономічної
відповідності
1.3.1.
Характеристика конструктивних прибавок для побудови конструкції
1.3.2.
Розгляд взаємозв’язку між силуетними прибавками та асортиментним видом одягу
1.3.3.
Характеристика раціональних конструктивних прибавок
1.4.
Аналіз напрямків удосконалення процесу проектування одягу
Висновки…………………………………………………….
Вибір мети та постановка завдань досліджень……….
РОЗДІЛ 2.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОТОГРАММЕТРИЧНОГО МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРНИХ ОЗНАК ФІГУРИ
ЛЮДИНИ
2.1.
Визначення оптимальних умов фотозйомки
2.1.1.
Теоретичне обґрунтування необхідних умов фотозйомки
2.1.2.
Практичне обґрунтування достатніх умов фотозйомки
2.2.
Розробка способу безконтактного вимірювання розмірних ознак фігури людини
2.2.1.
Визначення лінійних розмірів фігури людини
2.2.
Визначення обхватних розмірів фігури людини
2.3.
Розробка алгоритму визначення розмірних ознак фігури людини за фотографічними
образами в трьох проекціях
2.3.1.
Розробка вимог до методики зняття розмірних ознак з поверхні фігури людини
2.3.2.
Алгоритм застосування програмних продукті редагування фотографій
2.4.
Обґрунтовування доцільності використання методу цифрової фотографії при
антропометричному обстеженні населення
2.4.1.
Планування експерименту для оцінки точності контактного і безконтактного
способів вимірювання розмірних ознак фігури людини
2.4.2.
Оцінка ризиків помилок антропометричного обстеження методом двовимірного
статистичного розподілу
2.4.3.
Оцінка точності вимірів безконтактним способом
Висновки………………………………………………….….
РОЗДІЛ 3.
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КОНСТРУКТИВНИХ ПРИБАВОК ДЛЯ КОНСТРУЮВАННЯ ОДЯГУ
3.1.
Метод визначення рівня ергономічної відповідності одягу
3.1.1.
Передумови проведення якісних досліджень споживача
3.1.2.
Розробка методики якісних досліджень щодо визначення рівня ергономічної
відповідності різних видів одягу
3.1.3.
Аналіз результатів анкетування
3.2.
Дослідження відношення українського споживача до величин конструктивних
прибавок на свободу
3.2.1.
Розробка методики кількісних досліджень щодо визначення розмірів конструктивних
прибавок на свободу
3.2.
Узагальнення прибавок на свободу по лінії обхвату грудей третьому
3.3.
Удосконалення системи структуризації прибавок
3.3.1.
Кореляційний аналіз рівня ергономічної відповідності та величин конструктивної
прибавки на свободу
3.3.2.
Спосіб формування системи конструктивних прибавок
3.3.3.
Методичні основи визначення величин прибавок на свободу в конструкціях одягу з
урахуванням відношень до них українського споживача
Висновки………………………………………………….….
РОЗДІЛ 4.
РОЗРОБКА МЕТОДУ ПОБУДОВИ КРЕСЛЕННЯ ЖІНО-ЧОГО ПЛЕЧОВОГО ВИРОБУ НА ОСНОВІ
ЄВРО-ПЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ КОНСТРУЮВАННЯ ОДЯГУ
4.1.
Аналітичне обґрунтування вибору методу конструювання жіночого плечового одягу
4.2.
Удосконалення методу побудови креслення жіночого плечового виробу на основі
адаптації системи “М.Мюллер і син”
4.2.1.
Розробка програми обміру
4.2.
Дослідження регресійної залежності підпорядкованих розмірних ознак від ведучих
4.2.3.
Розробка алгоритму побудови нульової конструкції жіночого плечового виробу
4.2.4.
Ергономічна оцінка статичної відповідності конструкції жіночого плечового
виробу
4.3.
Апробація удосконаленого методу побудови жіночого плечового виробу
4.4.
Розрахунок економічної ефективності впроваджених результатів досліджень
Висновки………………………………………………….….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922