- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Організаційно-економічний механізм реклами в комерційно-збутовій діяльності (на прикладі товарного ринку)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U001534 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Активізація інвестиційної діяльності промислових підприємств в період розвитку економіки
- Управління розвитком ринку цукру України
- Економічне регулювання формування і використання виробничих ресурсів підприємницьких структур
- Розвиток компенсаторних можливостей підприємств малого бізнесу.
- Підприємницька модель антикризового управління підприємством
- Розвиток малого підприємництва в умовах перехідної економіки (на прикладі України та Йорданії)
- Формування маркетингової стратегії управління кадровим потенціалом.
- Розвиток підприємництва в сільському господарстві Луганської області
- Формування організаційних форм і структур управління організацій і підприємств системи споживчої кооперації в умовах становлення ринкових відносин
- Організація корпоративного управління діяльністю акціонерних товариств.