- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Організаційно-економічний механізм реклами в комерційно-збутовій діяльності (на прикладі товарного ринку)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U001534 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Спільне підприємництво і шляхи підвищення його ефективності
- Обґрунтування конкурентної стратегії підприємства
- Розвиток підприємництва в сільському господарстві Луганської області
- Менеджмент в молокопереробному підприємстві
- Антикризове управління підприємством
- Управління інвестиційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу
- Синтез корпоративної системи управлiння контрольно-ревiзiйною дiяльнiстю у регiонi
- Управління фінансовими ресурсами підприємства в умовах реформування податкової системи
- Організація інноваційного менеджменту на підприємстві
- Цінова кон'юнктура та стратегія входження виробників насіння соняшнику в зовнішній ринок