- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Ефективне використання електронних документів мережі Інтернет в тележурналістиці
- Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків
- Українська преса повітових міст Галичини 20-30-х рр. ХХ ст.: особливості становлення та розвитку, система текс-то-вих публікацій
- Комунiкативно-економiчна конкуренцiя та концентрацiя як фактори ефективної дiяльностi друкованих ЗМI (з досвiду сучасної преси ФРН)
- Українська етнічна преса США та Канади (1945-1994 рр.): особливості висвітлення україно-американських взаємин
- Тематична модель сучасного регіонального видання (на матеріалі друкованої газетної періодики Кіровоградщини за період 1991 - 2003 років)
- Історична публіцистика як складова системи державотворення та самоорганізації громадянського суспільства в Україні
- Форми синтезу ідейно-публіцистичного та образно-художнього начал у творах Івана Багряного
- Роль "Українсько-руської Видавничої Спілки" (1899-1932) у формуванні національних засад редакційно-видавничої діяльності.
- Мистецька періодика Одеси другого десятиріччя ХХ століття: історико-функціональний аспект та інтерпретаційні особливості