- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Гавриїл Костельник як журналіст і літературний критик
- Авторське право в контексті діяльності засобів масової інформації України.
- Російська цензура і видання творів Тараса Шевченка (1861-916 рр.)
- Українська етнічна преса США та Канади (1945-1994 рр.): особливості висвітлення україно-американських взаємин
- Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми)
- Українські телепрограми для дітей та юнацтва: концептуальні засади
- Форми синтезу ідейно-публіцистичного та образно-художнього начал у творах Івана Багряного
- Емоційно-оцінний потенціал демінутивів у публіцистиці (на матеріалі української періодики 1995–2004 років)
- Публіцистика В. Ґренджі-Донського 20-30-х рр. ХХ ст. у контексті національного відродження Закарпаття
- Газета "Волинь" та однойменне видавництво (1941-1944 рр.): організаційний і проблемно-тематичний аспекти