- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Вербалізація спонукальної інтенції у російському рекламному тексті
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2008
Артикул:
0408U002072 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Мотивація російських відсубстантивних прислівників у когнітивно-ономасіологічному аспекті
- Російські фразеологізми з числівниками в структурно-семантичному й етнолінгвокультурологічному аспектах
- Лінгвокогнітивна експлікація фантастичного образу в російському художньому тексті (на матеріалі творів О.Р.Бєляєва).
- Мовностилістична організація роману Ф.М.Достоєвського "Принижені і зневажені"
- Дериваційна репрезентація категорії оцінки у сучасній російській мові
- Російські фразеологізми з числівниками в структурно-семантичному й етнолінгвокультурологічному аспектах
- Структурно-семантична адаптація і переосмислення англіцизмів та їх відбиття у російськомовних виданнях України.
- Стилістика прози Юрія Казакова
- Когнітивно-семантичні та функціональні особливості градації в російській мові
- Оказіональне слово в сучасній російськомовній газетно-журнальній комунікації (комунікативно-прагматичний та соціокогнітивний аспекти).