ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування готовності майбутніх
учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності
1.1. Прийняття рішень як психолого-педагогічна проблема.
1.2. Сутність і зміст готовності майбутніх учителів
до прийняття рішень у педагогічній діяльності.
1.3. Теоретичне обґрунтування моделі формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. Експериментальна перевірка моделі формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності та етапів її реалізації
2.1. Загальна методика проведення експерименту.
2.2. Діагностика вихідного рівня готовності майбутніх учителів
до прийняття рішень у педагогічній діяльності
2.3. Реалізація моделі формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності
2.4. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновки до другого
розділу.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922