ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей старшого дошкільного віку 1.1. Психолого-педагогічна сутність поняття "гуманістична спрямованість спілкування" 1.2. Спілкування дітей з дорослими як підґрунтя формування умінь гуманістично спрямованого спілкування з однолітками 1.3. Особливості розвитку міжособистісного спілкування дітей із однолітками в дошкільному віці Висновки до першого
розділу
Розділ 2. Дослідницько-експериментальна робота з виявлення особливостей гуманістично спрямованого спілкування дітей старшого дошкільного віку 2.1. Завдання і зміст виховання гуманістичної спрямованості спілкування у чинних програмах та практиці роботи дошкільних закладів 2.2. Мета та завдання дослідження гуманістичної спрямованості спілкування дітей старшого дошкільного віку 2.3. Вивчення сформованості гуманістичної спрямованості спілкування дітей старшого дошкільного віку Висновки до другого
розділу
Розділ 3. Експериментальна апробація педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей старшого дошкільного віку 3.1. Зміст і методика формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників 3.2. Підготовка вихователів та батьків до формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників 3.3. Аналіз результатів експериментальної роботи Висновки до третього
розділу Висновки Список