З М І С Т
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Художньо-виховний потенціал учителя початкових класів
1.1.1.Роль музичного мистецтва у вихованні особистості .
1.1.2.Педагогічна творчість як запорука реалізації виховних можливостей музичного мистецтва
1.2. Взаємозв'язок загальнопедагогічної та музично-художньої підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі.
1.2.1. Проблема взаємозв'язку педагогічної та музичної підготовки вчителя в історії розвитку вітчизняної педагогічної освіти
1.2.2. Комплексність музично-педагогічної підготовки вчителя
початкових класів у контексті професіографічного підходу
1.3. Музично-виховна робота в початковій школі: аксіологічний аспект
1.4. Суть і структура професійної готовності вчителя початкових класів до музично-виховної роботи в школі ступеня
1.5. Стан підготовки майбутніх учителів початкових класів до музично-виховної роботи з молодшими школярами
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ШКОЛИ СТУПЕНЯ ДО ПОЗАКЛАСНОЇ МУЗИЧНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
2.1. Педагогічні умови успішної фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів до музичного виховання молодших школярів у позакласній роботі
2.2. Методи фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів до музично-виховної роботи з молодшими школярами .
2. Формування музично-професійного мислення майбутніх учителів початкових класів у контексті підготовки до музично-виховної роботи
2.4. Виконавська підготовка майбутніх учителів початкових класів до музично-виховної роботи в школі .
2.5. Організація педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів у контексті завдань музично-виховної роботи з молодшими школярами
2.6. Динаміка готовності майбутніх учителів початкових класів до музичного виховання молодших школярів
Висновки до другого
розділу .
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922