Ви є тут

Корекція рухової активності та пізнавальних процесів у дітей 5-8 років з ДЦП в умовах санаторно-курортного лікування з використанням рухливих ігор.

Автор: 
Шлапаченко Ольга Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000359
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ПСИХОФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ І
КОРЕКЦІЇ ДІТЕЙ - РОКІВ З ДЦП В УМОВАХ
САНАТОРНОГО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ . .
1.1. Дитячий церебральний параліч і його форми.
1.2. Наукові погляди щодо застосування засобів й методів
фізичної культури в реабілітаційно-корекційній
роботі з дітьми з ДЦП
1.3. Педагогічні засоби й методи в реабілітаційно-корекційній
роботі з дітьми з ДЦП.
1.4. Психологічні засоби й методи в реабілітаційно-корекційній
роботі з дітьми з ДЦП.
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ.
2.1. Методи дослідження.
2.1.1. Методи визначення рухових функцій
2.1.2. Педагогічні методи дослідження
2.1.3. Психологічні методи дослідження.
2.1.4. Методи математичної статистики
2.2. Організація дослідження
2.2.1. Характеристика дітей - років з ДЦП, що брали
участь у дослідженні
2.2.2. Етапи дослідження
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ РУХОВОЇ
АКТИВНОСТІ Й ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У
ДІТЕЙ - РОКІВ З ДЦП В УМОВАХ САНАТОРНО-
КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ.
3.1. Особливості прояву рухової активності.
3.3. Особливості розвитку рухових функцій
3.4. Особливості розвитку пізнавальних процесів.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОРЕКЦІЙНА ПРОГРАМА З
ВИКОРИСТАННЯМ РУХЛИВИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ -
РОКІВ З ДЦП В УМОВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО
ЛІКУВАННЯ.
4.1. Теоретичне обґрунтування реабілітаційно-корекційної
програми підвищення рухової активності й рівня
розвитку пізнавальних процесів
4.2. Сутність реабілітаційно-корекційної програми
підвищення рухової активності й рівня розвитку пізнавальних
процесів і застосування її в умовах санаторно-курортного лі-
кування
4.3. Зміст заняття з рухливими іграми для дітей - років
з ДЦП в умовах санаторно-курортного лікування.
4.4. Зміст заняття з рухливими іграми для дітей - років
з ДЦП в сімейних умовах
4.5. Ефективність застосування реабілітаційно-корекційної
програми
4.5.1. Зміна показників рухових функцій.
4.5.2. Зміна показників пізнавальних процесів
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 5. АНАЛІЗ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
ДОСЛІДЖЕННЯ
ВИСНОВКИ.
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДОДАТКИ СПИСОК