З М І С Т
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. Сучасні проблеми розвитку екологічної освіти в
загальноосвітніх та вищих навчальних закладах
1.1. Історичний аспект становлення екологічної освіти .
1.2. Напрями екологізації хімічної освіти
1.3. Стан екологічної освіченості студентів аграрних спеціальностей
(за результатами констатувального експерименту)
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. Методична система використання завдань екологічного
змісту у процесі кредитно-модульного навчання хімії студентів
аграрних спеціальностей
2.1. Структура експериментальної методичної системи
2.2. Класифікація хімічних завдань екологічного змісту
2.2.1. Особливості завдань з інваріантними хіміко-екологічними
поняттями .
2.2.2. Завдання, пов'язані з екологізацією сільського господарства .
2.2.3. Способи розв'язання та форми подання завдань екологічного
змісту .
2.3. Методика застосування завдань екологічного змісту в умовах
кредитно-модульної системи навчання
Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 3. Експериментальна перевірка ефективності використання
системи хімічних завдань екологічного змісту .
3.1. Організація і проведення педагогічного експерименту
3.2. Аналіз результатів педагогічного дослідження
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ .
СПИСОК
- Київ+380960830922