ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні і науково-практичні основи формування тенденцій
психологічного супроводу у реабілітаційній освіті
1.1. Поняття психологічного супроводу у реабілітаційній освіті.
1.2. Методологія дослідження тенденцій психологічного супроводу
у реабілітаційній освіті
1.3. Історіографія досліджень психологічного супроводу у системі
реабілітаційної освіти .
Висновки до
розділу
Розділ 2. Головні чинники, які впливають на формування тенденцій
психологічного супроводу у реабілітаційній освіті.
2.1. Філософський чинник у формуванні тенденцій психологічного
супроводу у реабілітаційній освіті у сучасному світі
2.2. Законодавче підґрунтя у формуванні тенденцій психологічного
супроводу у реабілітаційній освіті у країнах Західної Європи.
2.3. Психологічні та соціокультурні чинники у розвитку психологічного
супроводу у реабілітаційній освіті в країнах Західної Європи.
Висновки до
розділу
Розділ 3. Сучасний стан та провідні тенденції психологічного супроводу у
реабілітаційній освіті в країнах Західної Європи
3.1. Характеристика систем психологічного супроводу корекційно-
реабілітаційної освіти в окремих країнах Західної Європи
3.2. Характеристика систем підготовки фахівців зі спеціальної
психології та реабілітаційної освіти у країнах Західної Європи
3.3. Аналіз світових тенденцій психологічного супроводу у
реабілітаційній освіті на прикладі країн Західної Європи.
Висновки до
розділу
Висновки .
Список
- Київ+380960830922