ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ
1.1.Сутнісний зміст та структура поняття "здоровий спосіб життя"
1.2.Проблеми підготовки майбутніх учителів до формування в учнів початкових класів здорового способу життя .
1.3.Аналіз стану підготовки майбутніх учителів до формування в учнів початкових класів здорового способу життя
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ МОДЕЛЬ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА ЇЇ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
2.Моделювання процесу валеологічної підготовки майбутніх учителів до формування у молодших школярів здорового способу життя .
2.2.Організація, зміст і технологія підготовки майбутніх учителів до формування у молодших школярів здорового способу життя .
2.3.Експериментальна перевірка моделі валеологічної підготовки майбутніх учителів до формування у молодших школярів здорового способу життя та аналіз її результатів .
Висновки до другого
розділу .
ВИСНОВКИ ДОДАТКИ .СПИСОК
- Київ+380960830922