ЗМІСТ
ВСТУП.
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ.
РОЗДІЛ Комп'ютеризовані системи підтримки навчального процесу.
1. Сучасний стан та тенденції розвитку систем автоматизованого навчання
1. Методи представлення знань в навчальних комп'ютеризованих системах освітнього призначення
1. Морфологічна інтерпретація тексту. .
1. Теорія семантичних станів.
1. Постановка завдання дослідження.
1. Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ Моделі і алгоритми обробки довільних відповідей в автоматизованих системах контролю знань.
2. Концептуальне моделювання системи.
2.2. Лінгвістична модель представлення знань.
2.3. Модель визначення релевантності довільної відповіді.
2.4. Визначення синонімічної відповідності текстової відповіді.
2.5. Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ Практична реалізація результатів дослідження
3.1. Функціональна структура системи контролю знань.
3.2. Оцінка якості аналітичного апарату розробленої системи.
3. Інформаційне забезпечення системи
3.4. Програмне забезпечення системи
3. Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922