ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1.Психолого-педагогічні засади розвитку творчих здібностей школярів як педагогічна проблема
1.1.Аналіз теоретичних джерел з проблеми розвитку творчих здібностей школярів.
1.2.Соціально-історичний аспект становлення ергодизайну..1.3.Ергодизайн як засіб активізації творчої діяльності школярів на уроках трудового навчання.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2.Розвиток творчих здібностей учнів основної школи засобами ергодизайну на уроках трудового навчання.
.2.1.Теоретична модель розвитку творчих здібностей учнів - класів засобами ергодизайну
.2.2.Організаційне забезпечення розвитку творчих здібностей учнів засобами ергодизайну
.2.3.Реалізація моделі розвитку творчих здібностей учнів у процесі трудового навчання
.2.4.Дослідно-експериментальна перевірка моделі розвитку творчих здібностей учнів засобами ергодизайну
.Висновки до другого
розділу.ВИСНОВКИ.ДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922