ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З УЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
І. 1. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми.
І. 2. Стан досліджуваної проблеми в історико-педагогічній літературі.
І. 3. Соціально-економічні передумови організації науково-методичної
роботи з учителями у - рр.
Висновки до I
розділу.
РОЗДІЛ II. ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З
УЧИТЕЛЯМИ НА ПЕРВИННИХ РІВНЯХ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
2. 1. Форми організації науково-методичної роботи з учителями -V класів
у школі
2. 2. Науково-методична робота рай(міськ)вно з учителями початкової
школи .
Висновки до II
розділу
РОЗДІЛ III. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОБЛАСНИХ ІНСТИТУТІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ТА ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІЗ ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
3. 1. Науково-методична робота обласних інститутів удосконалення з
учителями початкової школи
3.2. Співпраця викладачів педагогічних інститутів та вчителів
-V класів
Висновки до III
розділу
ВИСНОВКИ. . . . . . .
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922