ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ
НАУКОВО- ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИВЧЕННЯ АФАЗІЇ
1.1. Нейропсихологічна структура мовленнєвої функції.
1.2. Мозкова організація мовленнєвої діяльності.
1.3. Сучасний стан дослідження проблеми афазії.
1.4. Дитяча афазія як нейропсихологічний феномен
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПОРУШЕНИХ ФУНКЦІЙ РУХОВОЇ ТА МОВЛЕННЄВОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОСТОПЕРАЦІЙНОЮ МОТОРНОЮ АФАЗІЄЮ
2.1. Методичні засади дослідження особливостей порушень рухової та мовленнєвої сфери дошкільників з афазією
2.2. Стан загальної та мовленнєвої моторики дошкільників з моторною афазією.
2.3. Дослідження стану мовлення у дітей з моторною афазією.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ, ХВОРИМИ НА ДИТЯЧУ АФАЗІЮ.
3.1. Теоретичне обґрунтування змісту корекційної роботи з відновлення порушених функцій рухової та мовленнєвої сфери дітей з моторною афазією.
3.2. Змістові та процесуальні аспекти формувального експерименту з відновлення порушених функцій рухової та мовленнєвої сфери старших дошкільників з моторною афазією
3.2.1. Відновлення рухової сфери дитини з моторною афазією.
3.2.2. Відновлення мовленнєвої сфери дитини з моторною афазією
3.3. Результати формувального експерименту.
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922