<p style="font-family: 'Times New Roman', 'Times', serif; font-size: 18px; background-color: #ffffff;"><span style="background-color: #ffffff;">ЗМІСТ<br /> ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ<br /> ВСТУП<br />РОЗДІЛ 1. Огляд методів оцінки небезпеки перехресть на одному рівні та шляхи їх удосконалення.<br />1.1. Проблема визначення конфліктних точок на перехрестях на одному рівні та оцінки їх небезпеки.<br />1.2. Оцінка ступеня небезпеки конфліктних точок із врахуванням впливу дорожніх умов та характеристик транспортних потоків.<br />1.3. Оцінка ступеню небезпеки перехрестя на одному рівні із врахуванням аварійності на ньому.<br />Висновки по <br />розділу 1. <br />РОЗДІЛ 2. Визначення небезпеки конфліктних точок на перехрестях між транспортними та пішохідними потоками <br />2.1. Аналіз дорожньо-транспортних пригод на перехрестях на одному рівні<br />2.2. Аналіз тяжкості ДТП у визначених конфліктних точках<br />2.3. Визначення ступеню впливу конфліктних точок на небезпеку перехрестя за допомогою метода експертних оцінок.<br />Висновки по <br />розділу 2.<br />РОЗДІЛ 3. Визначення ступеню небезпеки конфліктних точок внаслідок втрат в ДТП.<br />3.1. Формування оціночних коефіцієнтів складових ДТП<br />3.2. Втрати народногосподарського комплексу внаслідок загиблих в ДТП.<br />3.3. Втрати народногосподарського комплексу внаслідок травмованих в ДТП.<br />3.4. Втрати народногосподарського комплексу внаслідок матеріальних збитків в ДТП. Висновки по <br />розділу 3<br />РОЗДІЛ 4. Методика визначення ступеню небезпеки перехресть на одному рівні.<br />4.1. Визначення ступеню небезпеки на нерегульованих перехрестях <br />4.2. Визначення ступеню небезпеки на регульованих перехрестях.<br />4.3. Прогнозування зміни ступенів небезпеки конфліктних точок.<br />Висновки по <br />розділу 4.<br />ВИСНОВКИ <br />ДОДАТОК А. Документи впровадження результатів роботи.<br />СПИСОК</span></p>
- Київ+380960830922