ЗМІСТ РОБОТИ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ В СТАРШОКЛАСНИКІВ ОРІЄНТАЦІЇ НА
ДОСЯГНЕННЯ ЖИТТЄВОГО УСПІХУ
1.1.
Проблема формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху
в педагогічній теорії й практиці
1.2.
Сутність і структура поняття "орієнтація на досягнення життєвого успіху"
1.3.
Педагогічні умови формування в старшокласників орієнтації на досягнення
життєвого успіху
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ В
СТАРШОКЛАСНИКІВ ОРІЄНТАЦІЇ НА ДОСЯГНЕННЯ ЖИТТЄВОГО УСПІХУ
2.1.
Діагностика рівнів сформованості в старшокласників орієнтації на досягнення
життєвого успіху
2.2.
Зміст, методи і форми формування в старшокласників орієнтації на досягнення
життєвого успіху
2.3.
Організація експериментальної роботи й оцінка основних її результатів
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922