Ви є тут

Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів

Автор: 
Герасіна Світлана Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004139
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ
ДО ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
………….……
Наукові підходи дослідження сутності психологічної готовності особистості до
трудової діяльності ……………………………………………….……….
Зміст і структура психологічної готовності особистості до трудової діяльності у
працях вітчизняних та зарубіжних учених ………………………….……
Аналіз психологічних умов формування готовності до трудової діяльності
майбутніх робітників ……………………………………………….……….…
Висновки до першого
розділу ………………………………………………….…
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО
ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ…………………
2.1. Організаційно-методичні засади психодіагностики та критерії й показники
готовності учнів до трудової діяльності …………………………………
2.2. Емпіричне дослідження психологічних умов формування готовності до трудової
діяльності та детермінант розвитку її структурних компонентів в учнів
професійно-технічних навчальних закладів
2.2.1. Визначення особистісної спрямованості учнів на здобуття робітничих
професій …………………………………………….…………………….….
2.2.2. Дослідження розвитку когнітивної компетентності учнів в умовах провідної
діяльності …………………………………………………….…
2.2.3. Психологічні особливості розвитку ділової контактності майбутніх
фахівців ……………………………………………………….…………
2.2.4. Вивчення емоційно-ціннісного почуття самоповаги учнів…….….
2.3. Експериментальна модель формування психологічної готовності до трудової
діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів ……………….
Висновки до другого
розділу …………………………………………….………
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ……………………………………….…………
3.1. Програма формування психологічної готовності до трудової діяльності учнів
професійно-технічних навчальних закладів ……………………….
3.2. Аналітичне оцінювання результатів сформованості психологічної готовності
до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів …
3.2.1. Психологічний розвиток структурних компонентів готовності учнів до
трудової діяльності ………….……………………………………………
3.2.2. Показники сформованості психологічної готовності до трудової діяльності
учнівської молоді …………………….……………….…….
3.3. Методичні рекомендації практичним психологам та інженерно-педагогічним
працівникам з формування психологічної готовності до трудової діяльності учнів
як майбутніх робітників …………………………………….………
Висновки до третього
розділу ……………………………………….………
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………
ДОДАТКИ ………………………………………………………….………….
СПИСОК