ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів як
психолого-педагогічна проблема
1.2. Дидактичні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя
у процесі навчання у ВНЗ
1.3. Потенціал історії України як навчальної дисципліни у формуванні
професійної компетентності майбутніх учителів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ
НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ
2.1. Аналіз сучасної практики формування професійної компетентності майбутнього
вчителя у студентів ВНЗ у процесі навчання історії
2.2. Методика формування професійної компетентності майбутнього вчителя при
вивченні історії України
2.3. Хід і результати експериментального навчання
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922