Ви є тут

Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії

Автор: 
СердюкТетяна Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004455
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ І.
ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ ЯК
ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА……………………………….
1.1.
Сутність, зміст та структура художньо-естетичного досвіду
особистості……………………………………………………
1.2.
Педагогічний потенціал хореографічного мистецтва у формуванні
художньо-естетичного досвіду студентів-хореографів…………………………………………………….
Висновки до першого
розділу……………………………….
РОЗДІЛ ІІ.
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ….
2.1.
Аналіз стану сформованості художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів
хореографії………………………………
2.2.
Організаційно-методичне забезпечення процесу формування художньо-естетичного
досвіду майбутніх учителів хореографії…………………………………………
2.3.
Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з формування
художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії…………………………………………
Висновки до другого
розділу…………………………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………
СПИСОК