ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ
СКОРОЧЕНЬ.
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ
ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ
1.1. Маркетингові характеристики фармацевтичного ринку……………
1.2. Основні напрями наукових досліджень з удосконалення забезпечення населення
лікарськими засобами………………….
1.3. Захворюваність населення України на гельмінтози як медико-соціальна
проблема
Резюме
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА ДИСЕРТАЦІЙНОГО
ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Обґрунтування вибору напрямку
досліджень.
2.2. Методи та загальна методика дисертаційних досліджень.
Резюме.
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ПОКАЗНИКІВ РИНКУ АНТИГЕЛЬМІНТНИХ ЛІКАРСЬКИХ
ПРЕПАРАТІВ…………………
3.1. Вивчення асортиментної структури препаратів антигельмінтної дії на
фармацевтичному ринку
України.
3.2. Дослідження ємності та рівня монополізації ринку антигельмінтних
лікарських
препаратів
3.3. Аналіз кон’юнктури ринку антигельмінтних лікарських
препаратів.
Висновки.
РОЗДІЛ 4. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ АНТИГЕЛЬМІНТНИХ ЛІКАРСЬКИХ
ПРЕПАРАТІВ
4.1. Дослідження переваг споживачів лікарських препаратів антигельмінтної
дії
4.2. Загальна характеристика показників соціально-економічного становища
населення
України.
4.3. Сегментація споживачів лікарських препаратів за поведінковими
ознаками.
Висновки…………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 5. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ
АНТИГЕЛЬМІНТНОЇ ДІЇ.
5.1. Значення показників конкурентоспроможності лікарських препаратів для
суб’єктів фармацевтичного ринку.
5.2. Експертна оцінка спеціалістами лікарських препаратів антигельмінтної
дії
5.3. Визначення показників конкурентоспроможності лікарських препаратів
антигельмінтної
дії.
5.3. Евристичний (експертний) та диференційований методи……
5.3. Методика оцінки рівня якісно-цінової конкурентоспромож-
ності……………………………………………………………………
5.3.3. Порівняльна характеристика методик оцінки конкуренто-спроможності та
рекомендації щодо їх застосування………………
Висновки.
РОЗДІЛ 6. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ РИНКУ СПОЖИВАЧА В
ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТАХ АНТИГЕЛЬМІНТНОЇ
ДІЇ
6.1. Розробка моделі формування потенціалу фармацевтичного ринку
6.2. Аналіз факторів, що впливають на потенціал ринку лікарських препаратів
антигельмінтної
дії
6.3. Методичні рекомендації з визначення потенціалу регіонального ринку
антигельмінтних лікарських препаратів……………………………
6.4. Розробка методики прогнозування ємності ринку антигельмінтних лікарських
препаратів………………………………………………………
Висновки.
ЗАГАЛЬНІ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922