ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ Ранній віковий період як соціокультурний та психокреативний феномен:
міждисциплінарний дискурс………………
1.1. Хронологічна структура раннього вікового періоду………….
1.2. Історико-культурна символізація дитинства і юності………
1.3. Психологічні концепції раннього віку………………………
1.4. Психоемоційний зміст початкового етапу формування творчої
особистості……………………………………………
1.5. Дитячо-юнацький вік і креативність…………………………
1.5.1. Геній, талант, вундеркінд – досвід співвіднесення понять
1.5.2. Специфіка творчого процесу у ранньому віці………………
РОЗДІЛ Біографічні та дидактичні виміри початкового етапу становлення
неординарної творчої особистості………………………….
2.1. Передумови раннього композиторського дебюту……………….
2.2. Стратегічні моделі виховання композитора на етапі оволодіння
професією…………………………………………………………
2.2.1. Моцартівська модель…………………………………………
2.2.2. Бетховенська модель………………………………………….
РОЗДІЛ Ранній період композиторської творчості: хронологічні та
жанрові-стильові аспекти……………………………………….
3.1. Ранній період в еволюційному процесі………………………….
3.2. Жанрові пріоритети……………………………………………….
3.3. Стильові виміри………………………………………………….
3.4. Аналітичні нариси у дискурсі раннього стилю…………………
3.4.1. Ф. Мендельсон……………………………………………….
3.4.2. Ф. Шопен……………………………………………………
3.4.3. О. Скрябін………………………………………………….
3.4.4. С. Прокоф’єв…………………………………………………
3.4.5. Д. Шостакович…………………………………………….
3.4.6. В. Барвінський……………………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922