ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………
Розділ 1. Інтелектуальна обдарованість учнів початкової школи як наукова
проблема…………………………………….
1.1. Сутність обдарованості як інтегральної характеристики
особистості…………………………………………………………
1.2. Інтелектуальна обдарованість: сутність, структура, ознаки…
1.3. Особливості прояву інтелектуальної обдарованості у молодшому шкільному
віці та специфіка навчання інтелектуально обдарованих учнів……………………………….
Висновки до
розділу …………………………………………….
Розділ 2. Розробка моделі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до
навчання інтелектуально обдарованих учнів……………………………………………………………….
2.1. Теоретичні підходи до визначення структури готовності майбутнього вчителя
початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів……………………………
2.2. Модель готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання
інтелектуально обдарованих учнів та критерії оцінювання рівня сформованості її
компонентів…
2.3. Вивчення стану готовності вчителів-практиків та студентів педагогічного
факультету до роботи з інтелектуально обдарованими учням (аналіз результатів
констатувального етапу експерименту)………………………
Висновки до
розділу …………………………………………….
Розділ 3. Експериментальна перевірка ефективності технології підготовки
майбутніх учителів початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості
учнів……………
3.1. Організація експериментальної роботи щодо підготовки майбутніх учителів
початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів………………………….
3.2. Технологія підготовки студентів педагогічного факультету до роботи з
інтелектуально обдарованими учнями………………………………………………………….
3.3. Аналіз результатів формувального етапу експерименту
Висновки до
розділу …………………………………………….
Висновки……………………………………………………………
Додатки………………………………………………………………
Список
- Київ+380960830922