ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ АКТИВНОСТІ
ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
1.1. Зміст і структура категорії „соціально-професійна
активність особистості майбутнього вчителя”
.
1.2. Критерії та рівні розвитку соціально-професійної активності
майбутнього вчителя
1.3. Методика вивчення соціально-професійної активності
майбутнього вчителя
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-
ПРОФЕСІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО
ВЧИТЕЛЯ
2.1. Соціально-професійне середовище як умова
розвитку соціально-професійної активності
.
2.2. Розвиток соціально-професійної активності
засобами міжособистісного спілкування
.
2.3. Психолого-педагогічна підготовка як фактор розвитку
соціально-професійної активності
.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ
ЩОДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ АКТИВНОСТІ
ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ .
3.1. Розвиток соціально-професійного середовища .
3.2. Активізація системи міжособистісного спілкування
3.3. Удосконалення психолого-педагогічної підготовки .
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922