Ви є тут

Проблема наукової організації праці учнів загальноосвітньої і професійної школи в історії розвитку педагогічної науки і практики в Україні (кінець ХІХ - ХХ століття).

Автор: 
Аніщенко Олена Валеріївна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000530
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ НАУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ.
1.1. Історіографія проблеми наукової організації праці учнів загальноосвітньої і професійної школи.
1.2. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми наукової організації праці
1.2.1. Сутність наукової організації праці у педагогічному
процесі
1.2.2. Наукова організація праці суб'єктів педагогічної діяльності як результат взаємодії різних наук
1.2.3. Основні методи досліджень наукової організації праці учнів у закладах освіти
1.3. Розвиток ідей про наукову організацію праці у педагогічній теорії і практиці
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. НАУКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ УЧНІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ ХІХ - ХХ СТОЛІТТІ
2.1. Наукові засади організації праці учнів загальноосвітньої школи наприкінці ХІХ ст. - р.
2.2. Теорія і практика наукової організації праці учнів у трудовій школі х років ХХ століття
2.3. Діяльність науково-дослідних установ у галузі наукової організації праці учнів у х роках минулого століття.
2.4. Розвиток ідей про наукову організацію праці учнів загальноосвітньої школи у х роках.
2.5. Особливості організації праці учнів середньої загальноосвітньої школи на наукових засадах наприкінці ХХ століття .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. НАУКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ УЧНІВ У СИСТЕМАХ ПОЧАТКОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ І ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НА ТЕРЕНАХ УКРАЇНИ НАПРИКІНЦІ ХІХ - У ХХ СТОЛІТТІ
3.1. Наукові засади організації праці учнів у закладах нижчої ремісничої освіти у другій половині ХІХ ст. - р. .
3.2. Проблема наукової організації праці учнів професійної школи міжвоєнного періоду.
3.3. Науково-дослідна діяльність Всеукраїнського інституту праці
3.4. Центральний Інститут праці як осередок дослідницької і методичної роботи з НОП .
3.5. Теоретико-методологічні засади наукової організації праці учнів у професійній школі радянської системи трудових резервів
3.6. Інтеграція педагогічної теорії і практики у контексті наукової організації праці учнів професійно-технічних навчальних закладів
Висновки до третього
розділу.
РОЗДІЛ 4. ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ УЧНІВ НА НАУКОВИХ ЗАСАДАХ НАПРИКІНЦІ ХІХ - У ХХ СТОЛІТТІ.
4.1. Професійно-педагогічна підготовка вчителів на педагогічних курсах наприкінці ХІХ - у першій чверті ХХ ст. .
4.2. Зміст педагогічної освіти у контексті підготовки вчителів до наукової організації праці учнів у х роках ХХ століття
4.3. Особливості підготовки педагогів до реалізації принципів наукової організації праці школярів у другій половині ХХ ст. .
4.4. Проблема наукової організації праці учнів у підручниках і навчальних посібниках з педагогіки .
4.5. Проблема наукової організації праці учнів у довідковій педагогічній літературі.
Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ 5. МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У НАУКОВІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНОЇ І ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ І ШКОЛИ.
5.1. Наукові засади організації праці у проектуванні педагогічного процесу у загальноосвітніх і професійних навчальних закладах.
5.2. Професійно-педагогічна компетентність педагога у галузі організації праці учнів на наукових засадах.
5.3. Використання інформаційних технологій навчання у контексті
наукової організації праці учнів.
Висновки до п'ятого
розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ.
СПИСОК