ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. Стиль як пошук ідентичностей
1.1. Антропософський, онтологічний і філогенетичний аспекти поняття "стиль"
1.2. Духовна енергетика української літературної реконкісти й динаміка стильових парадигм.
1.3. На перехресті естетики й ідеології.
РОЗДІЛ ІІ. Новий художній простір і активізація стильових форм.
2.1. Стильовий синкретизм та взаємопроникнення жанрів у прозі
-х рр
2.2. Жанрово-стильова парадигма експресіонізму західноукраїнської прози міжвоєнного двадцятиліття .
2.3. Міфопоетика як засіб експресивності стилю
РОЗДІЛ ІІІ. Філософія чину в проекціях "авторитетного" стилю.
3.1. Концепція персонажу в прозі "активного романтизму" (Ф. Дудко "Отаман Крук", Ю. Липа "Рубан", Л. Мосендз "Людина покірна").
3.2. Українська людина на перехрестях історії: проза Уласа Самчука ("Волинь", "Кулак", "Марія", зб. новел "Віднайдений рай").
3.3. Пошуки національної ідентичності у прозі Галини Журби
3.4. Стильова домінанта прози Наталени Королевої
РОЗДІЛ ІV. Історіософський контекст художнього мислення у західноукраїнській та еміграційній прозі міжвоєнного двадцятиліття
4.1. Метанаративи історичної белетристики.
4.2. Необарокові відлуння в історіософських концепціях Ю. Липи ("Козаки в Московії")
4.3. "Трагічний європеїзм" прози Ю. Косача ("Рубікон Хмельницького")
РОЗДІЛ V. Новаторство наративних та конструктивних форм прози -х років.
5.1. Між "ідеєю" та "формою".
5.2. Експерименти на терені жанру : стиль у вимірах новелістичної архітектоніки.
5.3. Традиції та новаторство як координати формування індивідуального стилю: проза І. Керницького та В. Ткачука.
5.4. Код статі й гендерна утопія в силовому полі стилю .
5.5. Стильові особливості прози Б.-І. Антонича
ВИСНОВКИ .
СПИСОК
- Київ+380960830922