Ви є тут

Теоретико-методологічні засади організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів

Автор: 
Малихін Олександр Володимирович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000693
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ Й МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
1.1. Розробка аспектних складових організації самостійної навчальної діяльності
1.2. Методологічний аналіз змісту й сутності організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
1.3. Теоретико-методологічні основи визначення особистості студента як суб'єкта самостійної навчальної діяльності в умовах вищого педагогічного навчального закладу
1.4. Самоактуалізація, самореалізація, самоефективність і самовдосконалення як чинники здійснення самостійної навчальної діяльності студентів
1.5. Закономірності та принципи організації самостійної навчальної діяльності студентів
1.6. Управління й самоуправління організацією самостійної навчальної діяльності студентів у вищому педагогічному навчальному закладі
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
2.1. Педагогічне моделювання системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
2.2. Мотиваційно-цільовий компонент системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
2.3. Організаційно-структурний компонент системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
2.4. Процесуально-діяльнісний компонент системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
2.5. Використання інформаційних технологій навчання на засадах інтерактивної суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача і студента
2.6. Педагогічні умови організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
3.1. Моніторинг педагогічних факторів впливу на формування суб'єктних якостей студентів вищих педагогічних навчальних закладів у системі організації самостійної навчальної діяльності
3.2. Система формування вмінь самостійної навчальної діяльності
3.3. Самоактуалізація особистості студента в системі організації самостійної навчальної діяльності
3.4. Методика самооцінки та її здійснення суб'єктом самостійної навчальної діяльності
3.5. Система формування вмінь самоорганізації й самоконтролю студентів вищих педагогічних навчальних закладів
3.6. Механізми забезпечення ефективності комплексного системного впливу на процеси САМО студентів у системі організації самостійної навчальної діяльності
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
4.1. Критерії й рівні ефективності організації самостійної навчальної діяльності студентів
4.2. Технологія оцінки ефективності системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
4.3. Дослідження стану проблеми організації самостійної навчальної діяльності у практиці роботи вищих педагогічних навчальних закладів
4.4. Методика і зміст організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
4.5. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК