Ви є тут

Механізм організації впливу на контрагентів авіатранспортних підприємств

Автор: 
Говсєєва Алла Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004278
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до організації контрактної
діяльності…………………………………………….
Механізм – як економічна категорія….……………………………
Поняття «вплив» в економічних системах……………………………
Контрактна діяльність – як складова механізму розвитку економіки
Висновки до
розділу ……………………………………………………
Розділ 2. сучасний стан практики контрактної діяльності авіатранспортних
підприємств………………
Світовий досвід організації впливу на контрагентів в авіатранспортній
галузі……………………………………………………………………
Практика ведення контрактної діяльності з контрагентами…………….
Економічні аспекти організації впливу на контрагентів…………
Висновки до
розділу ……………………………………………………
РОЗДІЛ 3. Методичні підходи до побудови механізму організації впливу
……………………………………………….…….
Механізм організації впливу на контрагентів авіатранспортних підприємств
………………………………………….…………….
Система критеріїв оцінки ефективності формування та функціонування механізму
організації впливу на контрагентів авіатранспортних підприємств
…………………………………………
Практичні рекомендації щодо впровадження механізму організації впливу на
контрагентів в діяльність авіатранспортних підприємств України……………………………………
Висновки до
розділу ……………………………………………………
Висновки……………………………………………………………………
Список