ЗМІСТстор. ВСТУП
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ БАЗИС СИСТЕМАТИЗАЦІЇ КЛЮЧОВИХ ЕЛЕМЕНТІВ МЕТОДОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ1.1. Особливості розвитку та передумови ефективності сучасного маркетингу1.2. Наукова ідентифікація суб'єктів споживання в економіці1.3. Систематизація процесів розвитку поведінки споживачів Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕВОЛЮЦІЯ МЕТОДОЛОГІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ І МОДИФІКАЦІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ2.1. Закономірності розвитку споживання в моделях простих причино-наслідкових зв'язків 2.2. Можливості і обмеження теорій вибору споживача2.3. Цілісність організації обмінів в теорії і практиці маркетингу Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. СИСТЕМНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ У МАРКЕТИНГУ3.1. Гуманістичний базис системних закономірностей розвитку ринків3.2. Предмет маркетингу в сучасній структурі наукового знання3.3. Конкретизація параметрів споживання у маркетингових планах Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОПТИМІЗАЦІЇ СТАНУ СИСТЕМ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ4.1. Моделювання параметрів ринкових взаємодій4.2. Інтегроване відображення взаємодій суб'єктів споживання4.3. Визначення меж та чинників розвитку соціально-економічних систем Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 5. АНАЛІТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СЦЕНАРІЇВ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНИХ РИНКОВИХ ВЗАЄМОДІЙ ПІДПРИЄМСТВ5.1. Особливості розвитку національного ринку молочних продуктів5.2. Вдосконалення організації економічних взаємодій в умовах конвергенції ринків 5.3. Реалізація потенціалу нових форматів споживання у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств Висновки до
розділу ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922