ЗМІСТ
ВСТУП.-
РОЗДІЛ І. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ РОДИННИХ ВЗАЄМИН УЧНІВ - КЛАСІВ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ У ПОЗАУРОЧНІЙДІЯЛЬНОСТІ-
1.1. Сутність і зміст культури родинних взаємин та особливості її формування в період молодшого шкільного віку-
1.2. Культура родинних взаємин учнів - класів в теорії української і зарубіжної психолого-педагогічної науки та специфіка її формування в умовах школи-інтернату -
1.3. Можливості позаурочної діяльності учнів - класів шкіл-інтернатів у формуванні основ культури родинних взаємин.-
Висновки з першого
розділу.-
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ РОДИННИХ ВЗАЄМИН УЧНІВ - КЛАСІВ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ-
2.1. Показники й критерії рівня сформованості культури родинних взаємин учнів початкової школи-
2.2. Методика організації та проведення констатувального етапу дослідження-
2. Експериментальна перевірка методики виховання в учнів - класів культури родинних взаємин в умовах школи-інтернату.-
2.4. Результати дослідно-експериментальної роботи -
Висновки з другого
розділу-
РОЗДІЛ ІІІ. УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ КУЛЬТУРИ РОДИННИХ ВЗАЄМИН УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Усвідомлення вихованцями норм і цінностей культури родинних взаємин у процесі збагачення змісту позаурочної діяльності вихованців, включення їх у родинні взаємини.-
3.2. Формування елементів культури родинних взаємин у процесі взаємостосунків "брати-сестри"-
3.3. Організація педагогічної співпраці вчителів-вихователів початкової школи-інтернату з родичами вихованців-
Висновки з третього
розділу.-
ВИСНОВКИ-
СПИСОК
- Киев+380960830922