ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРАЦІ
1.1. Науковий аналіз визначення поняття "інформаційна культура".
1.2. Зміст, структура, компоненти та рівні сформованості інформаційної культури майбутніх учителів праці.
1.3. Педагогічні умови формування інформаційної культури майбутніх учителів праці у процесі фахової підготовки.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАСОБАМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ.
2.1. Вивчення стану сформованості інформаційної культури студентів вищих навчальних закладів індустріально-педагогічних факультетів у процесі фахової підготовки
2.2. Дослідно-експериментальна робота з формування інформаційної культури студентів індустріально-педагогічних факультетів педуніверситету.
2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи з формування інформаційної культури майбутніх учителів
Висновки до другого
розділу.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922