Вы здесь

Поліпшення паливної економічності та зниження димності дизелів з газотурбінним наддувом

Автор: 
Пушка Олександр Сергійович
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
3409U001902
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК НАЙБІЛЬШ УЖИВАНИХ СКОРОЧЕНЬ
ТА УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СПОСОБІВ ТА СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПОВІТРОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИЗЕЛІВ З
ГАЗОТУРБІННИМ НАДДУВОМ
1.1. Способи поліпшення паливної економічності та зниження
димності відпрацьованих газів
1.2. Способи регулювання газотурбінного наддуву
1.3. Аналіз схем та конструкцій денситометрів
1.4. Норми гранично допустимих значень димності і токсичності відпрацьованих газів автотракторних дизелів
1.5. Висновки та формулювання робочих гіпотез
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДОДАТКОВОЇ ПОДАЧІ ПОВІТРЯ В ЦИЛІНДРИ ДИЗЕЛЯ
2.1. Доцільність впровадження електронних регуляторів в системи автоматичного регулювання
2.2. Система автоматичого регулювання додаткової подачі
повітря в дизель
2.3. Конструктивна реалізація електронного блоку керування
системи автоматичного регулювання додаткової подачі повітря
2.4. Пневматична частина системи автоматичного регулювання
додаткової подачі повітря
2.5. Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ДИЗЕЛЯ ЧН/, З ДОСЛІДНОЮ СИСТЕМОЮ АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПОДАЧІ ПОВІТРЯ
3.1. Функціональна схема системи автоматичного регулювання
додаткової подачі повітря дизеля
3.2. Розрахунок швидкісних характеристик дизеля з газотурбінним наддувом і всережимним регулятором частоти обертання
3.3. Розрахунок статики та перехідних процесів дизеля з системою автоматичного регулювання додаткової подачі повітря
3.4. Програмна реалізація математичної моделі на ПЕОМ
3.5. Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
4.1. Методологія проведення наукових досліджень
4.2. Програма та об'єкти експериментальних досліджень
4.3. Установки та обладнання для проведення безмоторних досліджень
4.4. Розробка та використання вимірювальної апаратури
при проведенні моторних досліджень
4.5. Методики проведення безмоторних та моторних досліджень
4.6. Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ 5. РЕЗУЛЬТАТИ ТЕОРЕТИЧНИХ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДИЗЕЛЯ З ДОСЛІДНОЮ СИСТЕМОЮ АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
5.1. Мета та задачі досліджень на математичних моделях
5.2. Швидкісні характеристики паливного насоса
5.3. Формування зовнішньої швидкісної характеристики
дизеля ЧН/,
5.4. Характер протікання перехідних процесів дизеля в режимі
вільного прискорення та під навантаженням
5.5. Перевірка адекватності математичних моделей
5.6. Висновки до п'ятого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК