ЗМІСТ
ВСТУП
.
РОЗДІЛ
Теоретико-методологічні засади дослідження ставлення старшокласників до грошей
як фактора їх економічної соціалізації
1.1.Економічна соціалізація як психологічна
проблема.
1.2.Соціально-психологічні детермінанти економічної соціалізації
старшокласників.
1.2.1.Ставлення особистості до
грошей.
1.2.2.Соціально-психологічна сутність грошей та їх соціалізуюча
функція1.3.Структурно
- функціональна модель ставлення особистості до
грошей.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ
Дослідження психологічних особливостей ставлення старшокласників до грошей
2.1.Методичне забезпечення та організація емпіричного дослідження.
2.2. Соціально-психологічні особливості структури ставлення старшокласників до
грошей.
2.2.1. Аналіз дослідження когнітивного компоненту ставлення до грошей
старшокласників
2.2.2. Дослідження особливостей конативного компоненту ставлення до грошей
старшокласників.
2.2.3. Особливості афективного компоненту ставлення до грошей
старшокласників
2.3. Визначення конфігурації компонентів ставлення старшокласників до
грошей
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
Дослідження зв’язку ставлення до грошей з рівнем економічної соціалізації
старшокласників
3.1. Рівні економічної соціалізації у зв’язку з особливостями ставлення
старшокласників до
грошей.
3.2. Соціально-психологічні засоби оптимізації соціалізації юнацтва за
економічно активним
типом.
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922