ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З УЧИТЕЛЯМИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕНЬ І ПРАКТИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ1.1.Аналіз нормативно-правової основи науково-методичної роботи з учителями .
1.2.Концептуальні засади управління науково-методичною роботою з учителями на регіональному рівні
1.3.Наукове обґрунтування і зміст критеріальної основи оцінювання якості науково-методичної роботи в регіоні .
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ НАУКОВІ ОСНОВИ ТА ПРАКТИЧНА АПРОБАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ РЕГІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З УЧИТЕЛЯМИ (НА КОМПЕТЕНТНІСНІЙ ОСНОВІ)2.1.Обґрунтування та зміст моделі управління організацією науково-методичної роботи з учителями регіону
2.2.Практичне втілення та експертна оцінка якості моделі організації науково-методичної роботи з учителями
2.3.Шляхи підвищення ефективності управління науково-методичною роботою з учителями в регіональній системі післядипломної педагогічної освіти
ВИСНОВКИ .ДОДАТКИ СПИСОК
- Киев+380960830922