ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ Теоретичні питання управління навчально-художньою діяльністю учнів
1.1.Сутність, функції та структура навчально-художньої діяльності учнів початкових класів .
1.2.Особливості управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів ліцею мистецтв .
1.3.Теоретичне обґрунтування засобів управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів .
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ Експериментальна перевірка комплексу засобів управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів ліцею мистецтв.
2.1.Загальні питання організації та проведення експериментального дослідження.
2.2.Використання засобів управління навчально-художньою діяльністю учнів.
2.2.1.Використання засобів прямого управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів
2.2.2.Реалізація засобів співуправління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів
2.2.3.Використання засобів самоуправління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів .
2.2.4.Використання комплексу засобів управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів.
2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ ДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922