Ви є тут

. Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні

Автор: 
Микитенко Людмила Андріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000333
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності
1.1. Рекламна діяльність як об'єкт адміністративно-правового регулювання.
1.2. Нормативне забезпечення адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності в Україні
Висновки до
Розділу .
РОЗДІЛ 2. Організаційно-правові засади державного контролю рекламної діяльності як складової адміністративно-правового регулювання2.1. Державний контроль рекламної діяльності як складова адміністративно-правового регулювання
2.2. Організаційно-структурне забезпечення державного контролю рекламної діяльності в Україні .
2.3. Методи і форми державного контролю рекламної діяльності .Висновки до
Розділу .
РОЗДІЛ 3. Адміністративний примус у сфері рекламної діяльності3.1. Поняття та система заходів адміністративного примусу, що застосовуються до учасників рекламної діяльності .
3.2. Особливості застосування адміністративних стягнень у сфері рекламної діяльності .
Висновки до
Розділу .ВИСНОВКИ СПИСОК