Ви є тут

Дидактичні умови індивідуалізації допрофільної підготовки учнів основної школи

Автор: 
Губачов Олександр Ілліч
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000446
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ
У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ .
1.1. Індивідуалізація навчання учнів, її сутність та дидактичні
особливості застосування в педагогіці.
1. Психолого-педагогічні основи індивідуалізації навчання
1. Стан організації допрофільної підготовки учнів основної школи
та особливості її індивідуалізації
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ОБГРУНТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНИХ
УМОВ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ
ОСНОВНОЇ ШКОЛИ.
2.1. Особистісно орієнтований підхід як основа індивідуалізації
допрофільної підготовки учнів основної школи
2.2. Сутність дидактичних умов індивідуалізації допрофільного
навчання учнів.
2.3. Структурно-функціональна модель допрофільної підготовки
Висновки до другого
розділу .
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ І РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ
3.1. Організація експерименту .
3.2. Результати експериментальної роботи
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ.
СПИСОК