Ви є тут

Формування невербальних засобів комунікації у дошкільників з порушеннями зору

Автор: 
Гудим Ірина Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U000615
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ РОЗВИТОК НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ У ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА .
1.1. Теоретико-методологічні засади невербального компоненту комунікації в загальній психолого-педагогічній літературі
1.2. Проблема невербальної комунікації у тифлопсихології та тифлопедагогіці
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ СТАН СФОРМОВАНОСТІ НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ У ДОШКІЛЬНИКІВ З НОРМАЛЬНИМ ТА ПОРУШЕНИМ ЗОРОМ
2.1. Організація і методика констатувального дослідження .
2.2. Діагностування існуючих рівнів невербальних засобів комунікації у дошкільників з вадами зору
2.3. Порівняльний аналіз існуючих рівнів невербальних засобів комунікації у дошкільників з нормальним та зі зниженим зором .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ФОРМУВАННЯ НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ У ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ .
3.1. Обґрунтування змісту та методики експериментальної роботи з дошкільниками з порушеннями зору .
3.2. Порівняльний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
3.3. Методичні рекомендації щодо формування невербальних засобів комунікації у дошкільників з порушеннями зору .
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ .
СПИСОК