Ви є тут

Формування елементів національної свідомості учнів початкових класів у процесі навчання української мови та народознавства

Автор: 
Колоскина Ольга Андріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000926
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ МЕТОДОЛОГІЧНІ Й ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА САМОСВІДОМОСТІ
1.1. Методологічні засади формування національної свідомості та самосвідомості особистості учня початкових класів
1.2. Свідомість як рівень психічного відображення і перетворення дійсності та її зв'язок із самосвідомістю
1.3. Проблема педагогічного забезпечення розвитку національної свідомості та самосвідомості учнів початкових класів як об'єкт психолого-педагогічного аналізу та синтезу
1.4. Характеристика моделі процесу свідомого оволодіння учнем початкової школи національними цінностями на уроках української мови та народознавства
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕМЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА НАРОДОЗНАВСТВА
2.1. Особистісно орієнтований характер проектування навчально-виховного процесу у початкових класах як умова безперервного розвитку національної свідомості особистості молодшого школяра
2.2. Створення умов для ефективного функціонування системи педагогічного забезпечення розвитку національної свідомості та самосвідомості учнів початкових класів
2.3. Умови розвитку національної свідомості молодших школярів у процесі організації народознавчої роботи як компонента експериментальної системи
2.4. Динаміка розвитку національної свідомості та самосвідомості молодших школярів у процесі організації їх навчально-творчої діяльності
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК